Inleiding

De privacy van onze websitebezoekers is erg belangrijk voor ons en wij doen er alles aan om die te beschermen. In dit beleid wordt uitgelegd wat wij met uw persoonlijke informatie zullen doen.

Door uw toestemming te geven voor het gebruik van cookies in overeenstemming met de voorwaarden van dit beleid wanneer u onze website voor het eerst bezoekt, kunnen wij cookies gebruiken telkens wanneer u onze website bezoekt.

Credit

Dit document is gemaakt met behulp van een sjabloon van SEQ Legal (seqlegal.com) en aangepast door cstre Jordan River www.jordanriver.nl

Verzamelen van persoonlijke informatie

De volgende soorten persoonlijke informatie kunnen worden verzameld, opgeslagen en gebruikt:

  1. informatie over uw computer, met inbegrip van IP-adres, geografische locatie, browsertype en -versie, en besturingssysteem;
  2. informatie over bezoeken aan en gebruik van deze website, met inbegrip van verwijzingsbron, duur van het bezoek, bekeken pagina’s en navigatiepaden op de website;
  3. informatie zoals uw e-mailadres, dat u invoert wanneer u zich op onze website registreert;
  4. de informatie die u invoert wanneer u een profiel op onze website aanmaakt – bijvoorbeeld uw naam, profielfoto’s, geslacht, geboortedatum, burgerlijke staat, interesses en hobby’s, academische gegevens en beroepsgegevens;
  5. informatie zoals uw naam en e-mailadres, die u invoert om u te abonneren op onze e-mails en/of nieuwsbrieven;
  6. informatie die u invoert tijdens het gebruik van de diensten op onze website;
  7. informatie die wordt gegenereerd terwijl u onze website gebruikt, met inbegrip van wanneer, hoe vaak en onder welke omstandigheden u de website gebruikt;
  8. informatie met betrekking tot aankopen die u doet, diensten die u gebruikt of transacties die u verricht via onze website, waaronder mogelijk uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en kredietkaartgegevens;
  9. informatie die u op onze website plaatst met de bedoeling deze op het internet te publiceren, waaronder mogelijk uw gebruikersnaam, profielfoto’s en de inhoud van uw berichten;
  10. informatie vervat in elke communicatie die u ons per e-mail of via onze website toestuurt, met inbegrip van de inhoud van de communicatie en de metagegevens ervan;
  11. alle andere persoonlijke informatie die u ons toestuurt.

Voordat u de persoonlijke informatie van een andere persoon aan ons bekendmaakt, moet u de toestemming van die persoon verkrijgen voor zowel de bekendmaking als de verwerking van persoonlijke informatie in overeenstemming met dit beleid.

Gebruik van uw persoonlijke informatie

Persoonlijke informatie die via onze website wordt verstrekt, zal worden gebruikt voor de doeleinden die in dit beleid of op de respectieve pagina’s van de website worden gespecificeerd. Wij kunnen uw persoonlijke informatie gebruiken om:

  1. administratie van onze website en ons bedrijf;
  2. onze website voor u op maat te maken;
  3. het verlenen van toestemming voor het gebruik van de op onze website beschikbare diensten;
  4. het verzenden van goederen die via onze website zijn gekocht;
  5. het verlenen van diensten die via onze website zijn gekocht;
  6. het verzenden van rapporten, facturen en betalingskennisgevingen aan u en het innen van betalingen van u;
  7. het verzenden van commerciële communicatie voor informatieve doeleinden;
  8. verzending per e-mail van uitdrukkelijk gevraagde kennisgevingen;
  9. de toezending van onze nieuwsbrief per e-mail, indien u daarom hebt verzocht (u kunt ons op elk moment laten weten dat u deze communicatie niet langer wenst);
  10. het verzenden van marketingcommunicatie over ons bedrijf of onze ondernemingen aan zorgvuldig geselecteerde derden waarvan wij denken dat zij interessant voor u kunnen zijn, per post of, indien u daar specifiek toestemming voor hebt gegeven, per e-mail of soortgelijke technologieën (u kunt ons op elk moment laten weten dat u niet langer marketingcommunicatie wenst te ontvangen);
  11. het aan derden verstrekken van statistische informatie over onze gebruikers (deze derden zullen aan de hand van deze informatie geen gebruiker kunnen identificeren);
  12. het behandelen van verzoeken en klachten die door u of over u worden ingediend met betrekking tot onze website;
  13. de veiligheid van onze website te handhaven en fraude te voorkomen;
  14. het controleren van de naleving van de voorwaarden voor het gebruik van onze website (met inbegrip van het controleren van privéberichten die via onze privéberichtendienst worden verzonden); en
  15. andere toepassingen.

Indien u persoonlijke informatie verstrekt voor publicatie op onze website, zullen wij die informatie publiceren en gebruiken in overeenstemming met de reikwijdte van de toestemming die u ons verleent.

Privacy-instellingen kunnen worden gebruikt om de publicatie van uw informatie op onze website te beperken en kunnen worden gewijzigd door gebruik te maken van de privacy-schakelaars op de website.

Zonder uw uitdrukkelijke toestemming zullen wij uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken voor direct marketing door deze derden of andere derden.

Openbaarmaking van persoonlijke informatie

Wij kunnen uw persoonsgegevens bekendmaken aan onze werknemers, functionarissen, verzekeraars, professionele adviseurs, agenten, leveranciers of onderaannemers indien dit redelijkerwijs noodzakelijk is voor de doeleinden die in dit beleid worden uiteengezet.

Wij kunnen uw persoonsgegevens bekendmaken aan elk lid van onze groep van ondernemingen (dit omvat onze dochterondernemingen, onze moedermaatschappij en al haar dochterondernemingen) voor zover dit redelijkerwijs noodzakelijk is voor de doeleinden die in dit beleid zijn uiteengezet.

Wij kunnen uw persoonlijke informatie bekendmaken:

  1. voor zover wij daartoe wettelijk verplicht zijn;
  2. in verband met mogelijke of hangende juridische procedures;
  3. om onze wettelijke rechten vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen (met inbegrip van het verstrekken van informatie aan derden met het oog op fraudepreventie en kredietrisicovermindering);
  4. aan de koper (of potentiële koper) van een bedrijf of activa die wij hebben verkocht (of van plan zijn te verkopen); en
  5. aan iedere persoon van wie wij redelijkerwijs menen dat deze bij een rechtbank of een andere bevoegde autoriteit om openbaarmaking van persoonsgegevens kan verzoeken, indien een dergelijke rechtbank of autoriteit naar onze redelijke mening de openbaarmaking van persoonsgegevens kan gelasten.

Behalve zoals bepaald in dit beleid, zullen wij uw persoonlijke informatie niet aan derden verstrekken.

Internationale gegevensoverdracht

  1. De informatie die wij verzamelen kan worden opgeslagen, verwerkt en overgedragen tussen alle landen waarin wij actief zijn om ons in staat te stellen de informatie te gebruiken in overeenstemming met dit beleid.
  2. De verzamelde informatie kan worden doorgegeven tussen de volgende landen die geen wetgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens hebben die gelijkwaardig is aan die welke in de Europese Economische Ruimte geldt: de Verenigde Staten van Amerika, Rusland, Japan, China en India.
  3. Persoonlijke informatie die u op onze website publiceert of voor publicatie op onze website indient, kan via het internet wereldwijd beschikbaar zijn. Wij kunnen het gebruik of misbruik van deze informatie door anderen niet voorkomen.
  4. U stemt uitdrukkelijk in met de overdracht van persoonlijke informatie zoals beschreven in deze Sectie (F).

Bewaren van persoonlijke informatie

  1. In dit deel G worden ons beleid en onze procedures voor het bewaren van gegevens uiteengezet, die bedoeld zijn om te helpen voldoen aan onze wettelijke verplichtingen met betrekking tot het bewaren en verwijderen van persoonlijke informatie.

Persoonsgegevens die wij voor een bepaald doel of bepaalde doelen verwerken, worden niet langer bewaard dan voor dat doel of die doelen nodig is.

Niettegenstaande de overige bepalingen van dit deel G, zullen wij documenten bewaren (met inbegrip van elektronische documenten) die persoonsgegevens bevatten:

  1. voor zover wij daartoe wettelijk verplicht zijn;
  2. indien wij van mening zijn dat de documenten van belang kunnen zijn voor lopende of toekomstige gerechtelijke procedures; en
  3. om onze wettelijke rechten vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen (met inbegrip van het verstrekken van informatie aan derden met het oog op fraudepreventie en kredietrisicovermindering);

Beveiliging van uw persoonlijke gegevens

  1. Wij zullen redelijke technische en organisatorische voorzorgsmaatregelen treffen om verlies, misbruik of wijziging van uw persoonlijke informatie te voorkomen.
  2. Wij slaan alle door u verstrekte persoonlijke informatie op onze beveiligde (met een wachtwoord en een firewall beveiligde) servers op.
  3. Alle elektronische financiële transacties die via onze website worden verricht, worden beveiligd met encryptietechnologie.
  4. U bent zich ervan bewust dat de overdracht van informatie via het internet gewoonlijk onveilig is en dat wij de veiligheid van via het internet verzonden gegevens niet kunnen garanderen.
  5. U bent verantwoordelijk voor de geheimhouding van het wachtwoord dat u gebruikt om toegang te krijgen tot onze website; wij zullen u nooit om uw wachtwoord vragen (behalve wanneer u zich aanmeldt op onze website).

Wijzigingen

Wij behouden ons het recht voor om dit beleid van tijd tot tijd bij te werken door een nieuwe versie op onze website te plaatsen. U dient deze pagina van tijd tot tijd te controleren om er zeker van te zijn dat u eventuele wijzigingen in dit beleid begrijpt. Wij kunnen u per e-mail of via het privéberichtensysteem op onze website op de hoogte brengen van wijzigingen in dit beleid.

Uw rechten

U kunt ons vragen u alle persoonlijke informatie te verstrekken die wij over u hebben; de verstrekking van deze informatie is onderworpen aan de volgende voorwaarden:

voldoende bewijs van uw identiteit; hiervoor aanvaarden wij gewoonlijk een gewaarmerkte fotokopie van uw paspoort, plus een gewaarmerkte kopie van een energierekening met uw huidige adres.

Wij kunnen de door u gevraagde persoonlijke informatie bewaren voor zover de wet dat toestaat.

U kunt ons op elk moment vragen om uw persoonlijke informatie niet voor marketingdoeleinden te verwerken.

In de praktijk stemt u gewoonlijk vooraf uitdrukkelijk in met het gebruik van uw persoonsgegevens voor marketingdoeleinden, of geven wij u de gelegenheid om u af te melden voor het gebruik van uw persoonsgegevens voor marketingdoeleinden.

Derde sites

Onze website bevat hyperlinks naar en gegevens over websites van derden. Wij hebben geen controle over en zijn niet verantwoordelijk voor het privacybeleid en de praktijken van derden.

Bijwerken van informatie

Laat het ons weten als de persoonlijke informatie die wij over u hebben, moet worden gecorrigeerd of bijgewerkt.

Cookies

Onze website maakt gebruik van cookies. Een cookie is een bestand met een identificatiecode (een reeks letters en cijfers) die door een webserver naar een browser wordt gestuurd en door die browser wordt opgeslagen. De identificatiecode wordt dan teruggestuurd naar de server telkens wanneer de browser een pagina opvraagt. Cookies kunnen “persistent” of “session” zijn: een persistent cookie wordt door de browser opgeslagen en blijft geldig tot de ingestelde vervaldatum, tenzij het vóór de vervaldatum wordt verwijderd; een session cookie daarentegen vervalt aan het eind van de sessie van de gebruiker, wanneer de browser wordt afgesloten. Cookies bevatten gewoonlijk geen informatie waarmee een gebruiker persoonlijk kan worden geïdentificeerd, maar de persoonlijke informatie die wij over u opslaan kan worden gekoppeld aan informatie die is opgeslagen en verkregen via cookies. Op onze website gebruiken wij alleen sessiecookies / alleen persistente cookies / zowel persistente als sessiecookies.

De namen van de cookies die wij op onze website gebruiken en de doeleinden waarvoor zij worden gebruikt, vindt u hieronder:

Wij gebruiken Google Analytics en Adwords op onze website om een computer te herkennen wanneer een gebruiker de website bezoekt / gebruikers te volgen terwijl zij op de website surfen / een winkelwagentje op de website mogelijk te maken / de bruikbaarheid van de website te verbeteren / het gebruik van de website te analyseren / de website te beheren / fraude te voorkomen en de veiligheid van de website te verbeteren / de website aan te passen voor elke gebruiker / advertenties te richten die van bijzonder belang kunnen zijn voor de gebruiker / het doel (de doelen) te beschrijven;

Met de meeste browsers kunt u het accepteren van cookies weigeren – bijvoorbeeld:

  1. In Internet Explorer (versie 10) kunt u cookies blokkeren door de cookie-instellingen te omzeilen, die beschikbaar zijn door te klikken op “Extra”, “Internet-opties”, “Privacy” en vervolgens “Geavanceerd”;
  2. in Firefox (versie 24) kunt u alle cookies blokkeren door te klikken op “Extra”, “Opties”, “Privacy”, in het uitklapmenu “Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis” te selecteren en het vinkje bij “Cookies van websites accepteren” te verwijderen; en
  3. In Chrome (versie 29) kunt u alle cookies blokkeren door naar het menu “Aanpassen en beheren” te gaan, te klikken op “Instellingen”, “Geavanceerde instellingen weergeven” en “Inhoudsinstellingen”, en vervolgens “Sites blokkeren voor het verzenden van gegevens” te selecteren onder “Cookies”.

Het blokkeren van alle cookies zal een negatief effect hebben op de bruikbaarheid van veel websites. Als u cookies blokkeert, kunt u niet alle functies op onze website gebruiken.

U kunt cookies verwijderen die al op uw computer zijn opgeslagen – bijvoorbeeld:

  1. In Internet Explorer (versie 10) moet u cookies handmatig verwijderen (instructies over hoe dit te doen vindt u op http://support.microsoft.com/kb/278835 );
  2. in Firefox (versie 24) kunt u cookies verwijderen door te klikken op “Extra”, “Opties” en “Privacy”, vervolgens “Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis” te selecteren, te klikken op “Cookies weergeven” en vervolgens op “Alle cookies verwijderen”; en
  3. In Chrome (versie 29) kunt u alle cookies verwijderen door naar het menu “Aanpassen en beheren” te gaan, te klikken op “Instellingen”, “Geavanceerde instellingen weergeven” en “Browsegegevens verwijderen”, vervolgens “Cookies en andere website- en plugingegevens verwijderen” te selecteren en op “Browsegegevens verwijderen” te klikken.

Het verwijderen van cookies zal een negatieve invloed hebben op de bruikbaarheid van veel websites.

Privacybeleid

Snel contact
close slider

    Velden gemarkeerd met "*" zijn verplicht.

    Open chat
    Hoi
    Hoe kunnen we u helpen?
    Het Jordan River Recruitment team zal zijn best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen!